A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління освіти Вишневої міської ради Бучанського району Київської області

Семінар-практикум «впровадження цифрових дидактичних кейсів у професійній діяльності вихователів закладу дошкільної освіти»

Дата: 05.12.2024 16:07
Кількість переглядів: 7

29 листопада 2024 року на базі експериментального комунального закладу «Вишневий заклад дошкільної освіти компенсуючого типу «Ромашка» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області старшим науковим співробітником лабораторії дошкільної освіти і виховання Центру раннього розвитку дитини та дошкільної освіти Левінець Наталією Валентинівною було проведено плановий (в межах виконання індивідуальної наукової теми «Дидактичні матеріали у цифровому середовищі для батьків та дітей раннього і дошкільного віку») семінар-практикум для педагогічних працівників на тему «Впровадження цифрових дидактичних кейсів у професійній діяльності вихователів закладу дошкільної освіти».


Під час зустрічі відбувся обмін досвідом із створення цифрових кейсів вихователями, розкриті можливості наповнення кейсів різноманітними цифровими дидактичним матеріалами, окреслені труднощі, які виникають у процесі створення та добору цифрового контенту для роботи з дітьми різних вікових груп, та шляхи їх подолання.

Фото без опису


Одним із варіантів створення якісних і орієнтованих на вирішення освітніх завдань відповідно до запланованих видів активностей дітей в групі цифрових матеріалів учасники семінару-практикуму визначили використання можливостей ресурсів штучного інтелекту для генерування тексту та зображень. Левінець Н.В. ознайомила практиків із програмою “Microsoft Designer”, яка спрямована на створення різноманітних зображень. Вихователі активно долучилися до генерування зображень, зокрема сюжетних та тематичних картинок цією програмою, з’ясували вимоги до формулювання запиту, варіативність їх використання. Практики висловили бажання поглиблювати свої навички в опануванні технологіями штучного інтелекту, оскільки це дозволяє персоналізувати та індивідуалізувати освітній процес, створювати зображення, які є унікальними як за змістом, так і за формою представлення. Також були обговорені питання дотримання авторських прав на згенеровані зображення і сфери їх використання в освітньому процесі.

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису


Зустріч відбулася в дружній та інноваційно-творчій атмосфері, яка сприяла високому рівневі зацікавленості сучасними цифровими ресурсами. Наприкінці семінару-практикуму вихователі сформулювали думку про те, що сучасна дитина потребує паритетності у застосуванні традиційних (так званих «безпосередньо живого спілкування») і цифрових засобів пізнання дійсності. Попри всі неймовірні можливості цифрових технологій в дошкільному віці провідну роль у житті дитини має відігравати дорослий, який допомагатиме зростаючій особистості пізнавати світ як реальний, так і віртуальний.


« повернутися

Вхід для адміністратора